De klassiekersclub

Hoe maak je een product dat de tand des tijds kan doorstaan

Wat zijn de strategieën voor het creëren en vermarkten van creatief werk dat de potentie heeft om een tijdloze klassieker te worden.

Samenvatting

Bestsellerauteur en marketingstrateeg Ryan Holiday laat zien dat het maken van een klassieker niet op toeval berust of een kwestie van geluk is.

De werkwijze en mentaliteit om iets te maken dat de tand des tijds doorstaat is te leren – of je nu auteur, ondernemer, muzikant, filmmaker of beeldend kunstenaar bent.

De basis vormt het maakproces. Dat vraagt alle aandacht en inspanning. Een slecht product zal ook met de beste marketing nooit meer dan een hype zijn. Als maker ben je continue aan het verfijnen en bijsturen, altijd met je publiek of doelgroep in het achterhoofd. Als je focus ligt op de kwaliteit, is de promotie van je werk en het opbouwen van een publiek een logische volgende stap op weg naar blijvend succes.

Specificaties

Specificaties

ISBN: 9789400516106
NUR: 770
Type: Paperback
Auteur(s): Ryan Holiday
Vertaler: Tjitske Kummer
Prijs: 22,99
Aantal pagina's: 288
Uitgever: Lev.
Verschijningsdatum: 10-10-2023

Specificaties

ISBN: 9789044934823
NUR: 770
Type: E-book
Auteur(s): Ryan Holiday
Vertaler: Tjitske Kummer
Prijs: 12,99
Aantal pagina's: 288
Uitgever: Lev.
Verschijningsdatum: 10-10-2023
De klassiekersclub
De klassiekersclub
Paperback:
22,99
E-book:
12,99

Gerelateerde artikelen

Nieuwe boeken in november 2022

Ben jij benieuwd naar de nieuwe boeken die in november bij A.W. Bruna Uitgevers verschijnen? Lees dan snel verder!

Blog
Lees meer

5 tips om geen herfstdip te krijgen

Jaarlijks hebben meer dan een half miljoen mensen last van een herfst-winterdip, wat resulteert in niet je bed uit willen komen. Lienke de Jong, founder van Dear Good Morning, geeft 5 tips.

Blog
Lees meer

Zomerlezen

De beste boeken voor op vakantie!

Blog
Lees meer