De klassiekersclub

Hoe maak je een product dat de tand des tijds kan doorstaan
De klassiekersclub
De klassiekersclub

Wat zijn de strategieën voor het creëren en vermarkten van creatief werk dat de potentie heeft om een tijdloze klassieker te worden.

Samenvatting

Bestsellerauteur en marketingstrateeg Ryan Holiday laat zien dat het maken van een klassieker niet op toeval berust of een kwestie van geluk is.

De werkwijze en mentaliteit om iets te maken dat de tand des tijds doorstaat is te leren – of je nu auteur, ondernemer, muzikant, filmmaker of beeldend kunstenaar bent.

De basis vormt het maakproces. Dat vraagt alle aandacht en inspanning. Een slecht product zal ook met de beste marketing nooit meer dan een hype zijn. Als maker ben je continue aan het verfijnen en bijsturen, altijd met je publiek of doelgroep in het achterhoofd. Als je focus ligt op de kwaliteit, is de promotie van je werk en het opbouwen van een publiek een logische volgende stap op weg naar blijvend succes.

Goed om te weten

  • De klassieker over hoe je iets maakt dat de tand des tijds kan doorstaan
  • Van de boeken van Ryan Holiday zijn meer dan 20.000 exemplaren verkocht en ze zijn bewezen bestsellers

Specificaties

Specificaties

ISBN: 9789400516106
NUR: 770
Type: Paperback
Auteur(s): Ryan Holiday
Vertaler: Tjitske Kummer
Prijs: 22,99
Aantal pagina's: 288
Uitgever: Lev.
Verschijningsdatum: 10-10-2023

Specificaties

ISBN: 9789044934823
NUR: 770
Type: E-book
Auteur(s): Ryan Holiday
Vertaler: Tjitske Kummer
Prijs: 12,99
Aantal pagina's: 288
Uitgever: Lev.
Verschijningsdatum: 10-10-2023
De klassiekersclub
De klassiekersclub
Paperback:
22,99
E-book:
12,99

Gerelateerde artikelen

April: Maand van de filosofie

April is de Maand van de Filosofie, een jaarlijks evenement dat in het teken staat van het kritisch nadenken over onze wereld en onze plaats erin. Deze filosofische boeken een perfecte start als je je wil verdiepen in filosofie.

Blog
Lees meer