Uitverkocht!

Uitverkocht!
Uitverkocht!

'Het economisch model waarop onze samenleving stoelt moet radicaal om, vindt Jim Stolze. In plaats van sturen op Return on Investment moeten we sturen op Return on Attention.' - ManagementTeam

Samenvatting

Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons zodoende op te zadelen met keuzestress. Als ze daarmee doorgaan eindigen ze volgens Jim Stolze op het kerkhof van merken die ooit bekend waren van televisie. Die bedrijven hebben zich blijkbaar niet gerealiseerd dat we zijn overgegaan van een producteconomie naar een aandachtseconomie. In de zeven delen van dit boek beschrijft Stolze de nieuwe mogelijkheden van die aandachtseconomie. Na het introduceren van het businessmodel van aandacht, volgen aansprekende cases uit de praktijk en verdiepende interviews met experts. In sommige gevallen blijkt één pizza meer waard dan een reclamecampagne van een half miljoen euro.

‘Het klinkt logisch en aannemelijk, de man weet waar hij over praat. Dit maakt het toepasbaar voor doorgewinterde marketinggoeroes, maar ook voor de geïnteresseerde leek is dit boek interessant door de inzichten die het verschaft in de psychologie van de mens en bedrijven. […] Na het lezen van Uitverkocht! is er maar één conclusie mogelijk: dit is een boek dat aandacht verdient.’ – Fok.nl

Specificaties

Specificaties

ISBN: 9789400505735
NUR: 802
Type: Paperback
Auteur(s): Jim Stolze
Prijs: 19,95
Uitgever: Lev.
Verschijningsdatum: 25-09-2014

Specificaties

ISBN: 9789044964189
NUR: 802
Type: E-book
Auteur(s): Jim Stolze
Prijs: 9,99
Aantal pagina's: 235
Uitgever: Lev.
Verschijningsdatum: 08-05-2012
Uitverkocht!
Uitverkocht!
Paperback:
19,95
E-book:
9,99

Gerelateerde artikelen