Stress

Omgaan met stress in zeven dagen
Stress
Stress
Stress

Zet stress om in kracht met dit simpele en doeltreffende zevendaagse plan

Samenvatting

Of we nu te maken hebben met oneindige to-dolijsten, deadlines, moeilijke gesprekken of kleine en grote crises: we worden de hele dag overspoeld met informatie en gedachten die onze stressreactie kunnen activeren. Stress is onvermijdelijk, maar we hoeven er niet aan onderdoor te gaan en we kunnen het gebruiken om ons leven zinvoller te maken en onszelf positief uit te dagen.
Psycholoog Elissa Epel heeft haar carrière gewijd aan het bestuderen van stress en hoe die ons beïnvloedt. Ze biedt in dit praktische boek een zevendaags stappenplan vol wetenschappelijk bewezen technieken om stress om te zetten in kracht. Ze helpt je een mindset te ontwikkelen die tegen een stootje kan, voor meer vreugde, verbinding en gemak in je leven.

Goed om te weten

  • Praktisch en toegankelijk zevendaags stappenplan om beter om te leren gaan met stress
  • Auteur is dé expert op het gebied van stress
  • Voor lezers van Thijs Launspach en Gabor Maté

Specificaties

Specificaties

ISBN: 9789400516472
NUR: 770
Type: Paperback
Auteur(s): Elissa Epel
Vertaler: Edzard Krol
Prijs: 22,99
Aantal pagina's: 288
Uitgever: Lev.
Verschijningsdatum: 28-11-2023

Specificaties

ISBN: 9789044935578
NUR: 770
Type: E-book
Auteur(s): Elissa Epel
Vertaler: Edzard Krol
Prijs: 12,99
Aantal pagina's: 288
Uitgever: Lev.
Verschijningsdatum: 28-11-2023

Specificaties

ISBN: 9789046178324
NUR: 770
Type: Luisterboek
Auteur(s): Elissa Epel
Vertaler: Edzard Krol
Voorlezer: Nienke Brinkhuis
Prijs: 15,99
Duur: 7 uur en 36 minuten
Uitgever: Lev.
Verschijningsdatum: 29-02-2024
Stress
Stress
Stress
Paperback:
22,99
E-book:
12,99

Gerelateerde artikelen

De ultieme lifehack voor mensen met ADHD

De populaire uitdrukking lifehack is een soort truc om op verschillende manieren beter te functioneren in het leven. Voor mensen met ADHD (en eerlijk gezegd voor iedereen) is lichaamsbeweging de ultieme lifehack. In dit artikel lichten we toe waarom.

Blog
Lees meer

Vijf manieren om een voorjaarsdip te voorkomen

Het voorjaar brengt vernieuwing en frisheid, maar voor sommigen kan het ook een tijd van vermoeidheid en lusteloosheid zijn. Hier zijn vijf effectieve strategieën, elk ondersteund door een boek dat je op weg helpt naar een positieve verandering.

Blog
Lees meer

Vijf tips en oefeningen om je relatie te versterken

In het boek Liefde delen dr. John Gottman en dr. Julie Gottman hun belangrijkste inzichten en geven ze je een praktisch zevendaags stappenplan voor meer intimiteit en een liefde die standhoudt. Wie je ook bent, en wat voor relatie je ook hebt: Liefde laat je zien hoe je met een paar kleine veranderingen al je relaties fundamenteel en blijvend kunt verbeteren.

Blog
Lees meer

Dag van de Mentale Gezondheid

10 oktober is de Internationale Dag van de Mentale Gezondheid en wordt er wereldwijd aandacht besteed aan de bewustwording van mensen met mentalegezondheidsproblemen. De Mental Health Foundation staat er eveneens achter en ziet dat er echt maar één manier is om dit te doen: door met elkaar over mentale gezondheid te (blijven) praten!

Blog
Lees meer