Verdiende aandacht

Handboek voor sociale merkcommunicatie en -activatie
25.00
Op deze pagina

Samenvatting

Jaarlijks besteden Nederlandse marketeers 4 miljard euro aan gekochte media-aandacht. Inmiddels krijgen we elke 11 seconden een reclameprikkel op ons afgevuurd. Als gevolg daarvan zappen, skippen en blokkeren mensen deze prikkels en verliest gekochte merkaandacht zijn glans.

Verdiende aandacht beschrijft een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. De merken van morgen praten liever met dan tegen mensen.

Dit praktische handboek bevat:
+ strategische inzichten van vijftig visionairs;
+ de nieuwste communicatiemodellen;
+ veertig aansprekende cases, waaronder KLM, Hi, Nijntje, Philips;
+ handige checklists voor sociale merkactivatie;
+ het antwoord op hoe je merkaandacht verdient;
+ de ‘reisplanner’ om je merk in zes stappen klaar te stomen voor verdiende aandacht.

Specificaties

ISBN:9789400507005
NUR:801
Type:Gebonden
Prijs:25,00
Aantal pagina's:262
Uitgever:Lev
Verschijningsdatum:11-11-2015

Gerelateerde artikelen

6 handige kantoorregels

Worstel jij weleens met het feit dat die hufterige collega…

Nieuws
Lees meer